Greičiausiai retas, kuris nėra girdėjęs apie raganių (Witcher). Tai pagal knygas lenkų kūrėjų (CD Projekt RED) sukurtas žaidimas, kurio trečioji ir greičiausiai paskutinioji dalis išleista šiais metais.
Witcher 3 dalyje veikėjas pradeda savo kelionę Kaer Morhen raganių mokykloje, kurioje treniruoja Ciri. Deja, bet įvyksta nenumatyti įvykiai ir Ciri pradingsta. Taigi Geralt'o užduotis išsiaiškinti kodėl ir kur pradingo Ciri.
Šiuo žaidimu "CD Projekt RED" kūrėjai mums pasiūlė visišką open world žaidimą. Žaidimo metu keliausime po tris dideles vietoves, o pasaulis mums pasiūlys tiek veiklos, kurios užteks virš 100 valandų praleistų žaidime.
Po pasaulį keliauti mums padės žirgas vardu Roach. Iš ties žaidime kai kurias vietoves pasiekt užtruks daug brangaus laiko keliaujant pėsčiomis, taigi žirgas šiuo atveju bus tikras pagalbininkas. Neskaitant tų atvejų, kai žirgas nevisiškai idealiai klauso komandų t.y. sunkokai reaguoja į tai, kad jį kviečiame arba kartais sunkiai suvaldomas. Pačiam šis aspektas žaidime labiausiai nepatiko, bet manau kuo puikiausiai jį atspindi jam duotas vardas Roach.
Action RPG žaidimuose vienas svarbiausių aspektų yra istorijos kokybė bei užduočių kiekis. Witcher 3 dalis pasiūlys begalę užduočių. Šiuo atveju užduotis galime suskirstyti į tris dalis. Pagrindinės ir šalutinės užduotys bei kontraktai. Pagrindinės sudaro žaidimo istoriją. Jas vykdydami keliausime istorijos pasakojama tėkme. Šalutinės užduotys pasiūlys žaidėjams papildomos veiklos norint atsipūsti nuo istorijos. Dauguma šalutinių užduočių dalinai susiję su pagrindine istorija, taigi siūloma jas vykdyti norint pasiekti gerą pabaigą žaidimo istorijoje. Bei kontraktai, kitaip tariant tai raganiaus duona. Vykdydami kontraktus ne vien tik uždirbsime, bet susirinksime iš nudobtų monstrų trofėjus bei kitą vertingą grobį.
Istorijos metu sutiksime veikėjų ir iš praeitų žaidimo dalių. Taigi, iš dalies būtų neblogai prieš žaidžiant šią dalį pereiti ir ankstesnes. Kartais gerai vykdant užduotis ir padedant veikėjams jie jums atsilygins. Kas žino šią seriją manau jau įsivaizduoja, kaip moteriškos lyties veikėjos atsilygina pagrindiniam veikėjui raganiui. Tokių scenų šioje dalyje ne viena ir ne dvi. Šios scenos šioje žaidimo serijoje turi jau savąsias įaugusias šaknis ir yra vienas iš šio žaidimo atributų.
Grafiškai žaidimas atrodo iš ties įspūdingai. Pasaulis užpildytas, o jo atvaizdavimas vienas geriausių kokių yra tekę matyti kompiuteriniuose žaidimuose. Šiek tiek ties optimizavimu kūrėjai galėjo pasistengti labiau, bet palyginus su Witcher 2 dalimi šiuo atveju optimizacija iš ties nebloga. Garso takelis parinktas geras, ypatingai patiko pagrindinio meniu muzika, kurią galima klausytis ir klausytis. Kiekvienas žaidėjas tikrai suras sau patinkančias melodijas. O dar prisimenant žaidimo eigoje dainą, kurią padainavo viena iš veikėjų. Tiesiog puiku.
Taigi žaidimą vertinčiau, kaip neabejotinai vieną geriausių išleistų šiais metais. Gal net geriausias žaistas per visą savo žaidybinę istoriją. Žaidimas turintis viską ko reikia. Puikią nepamirštamą istoriją, neblogą kovos sistemą, įspūdingą grafiką, puikų garso takelį, o svarbiausiai įspūdingai praleistą laiką žaidime. Ir garantuoju, tiems kas išmėgins žaidimą, teks mažiausiai 50 valandų savo gyvenimo jam paaukoti. O ar tai bus veltui išmestos valandos jau spręsti tik jums.
O pabaigai visai nesenokai pristatyto papildymo "Hearts of Stone" pristatomasis filmukas. Kūrėjai žada, kad jame praleisime apie 10 valandų. Papildymas atkeliaus į žaidėjų rankas spalio 13 dieną:
Witcher 3 dalyje veikėjas pradeda savo kelionę Kaer Morhen raganių mokykloje, kurioje treniruoja Ciri. Deja, bet įvyksta nenumatyti įvykiai ir Ciri pradingsta. Taigi Geralt'o užduotis išsiaiškinti kodėl ir kur pradingo Ciri.
Šiuo žaidimu "CD Projekt RED" kūrėjai mums pasiūlė visišką open world žaidimą. Žaidimo metu keliausime po tris dideles vietoves, o pasaulis mums pasiūlys tiek veiklos, kurios užteks virš 100 valandų praleistų žaidime.
Po pasaulį keliauti mums padės žirgas vardu Roach. Iš ties žaidime kai kurias vietoves pasiekt užtruks daug brangaus laiko keliaujant pėsčiomis, taigi žirgas šiuo atveju bus tikras pagalbininkas. Neskaitant tų atvejų, kai žirgas nevisiškai idealiai klauso komandų t.y. sunkokai reaguoja į tai, kad jį kviečiame arba kartais sunkiai suvaldomas. Pačiam šis aspektas žaidime labiausiai nepatiko, bet manau kuo puikiausiai jį atspindi jam duotas vardas Roach.
Action RPG žaidimuose vienas svarbiausių aspektų yra istorijos kokybė bei užduočių kiekis. Witcher 3 dalis pasiūlys begalę užduočių. Šiuo atveju užduotis galime suskirstyti į tris dalis. Pagrindinės ir šalutinės užduotys bei kontraktai. Pagrindinės sudaro žaidimo istoriją. Jas vykdydami keliausime istorijos pasakojama tėkme. Šalutinės užduotys pasiūlys žaidėjams papildomos veiklos norint atsipūsti nuo istorijos. Dauguma šalutinių užduočių dalinai susiję su pagrindine istorija, taigi siūloma jas vykdyti norint pasiekti gerą pabaigą žaidimo istorijoje. Bei kontraktai, kitaip tariant tai raganiaus duona. Vykdydami kontraktus ne vien tik uždirbsime, bet susirinksime iš nudobtų monstrų trofėjus bei kitą vertingą grobį.
Istorijos metu sutiksime veikėjų ir iš praeitų žaidimo dalių. Taigi, iš dalies būtų neblogai prieš žaidžiant šią dalį pereiti ir ankstesnes. Kartais gerai vykdant užduotis ir padedant veikėjams jie jums atsilygins. Kas žino šią seriją manau jau įsivaizduoja, kaip moteriškos lyties veikėjos atsilygina pagrindiniam veikėjui raganiui. Tokių scenų šioje dalyje ne viena ir ne dvi. Šios scenos šioje žaidimo serijoje turi jau savąsias įaugusias šaknis ir yra vienas iš šio žaidimo atributų.
Kovos sistema žaidime paprasta, bet iš žaidėjo reikalaujanti laiko pripratimui. Ne kiekvienam ji gali patikti, bet rituliojantis žaidimui manau daugelis prie jos pripras, o galiausiai daug kam ji ir patiks. Dažniausiai naudojamas priešo išvengimo metodas. Taip pat kovose galėsime naudotis ir raganiaus turimomis galiomis. Tai skydo galia, kuri apsaugos nuo vieno priešo kirtimo. Taip pat ugnies bliūpsnis, priešo hipnotizavimas bei kt.
O pabaigai visai nesenokai pristatyto papildymo "Hearts of Stone" pristatomasis filmukas. Kūrėjai žada, kad jame praleisime apie 10 valandų. Papildymas atkeliaus į žaidėjų rankas spalio 13 dieną:
Iš viso suplanuoti du papildymai. Antrasis, pavadinimu "Blood and Wine" mus pasieks pirmajame 2016 metų ketvirtyje. Šiuo atveju jau kūrėjai sako, kad šiame papildyme praleisime jau net virš 20 valandų, kas sudaro pilnai įveiktą Witcher 2 dalį.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą