2015-01-23

Išleista Toxikk Beta versija

Šiandien, jeigu tiksliau tai naktį iš ketvirtadienio į penktadienį, išleista Toxikk Early Access versija. Žaidimą įsigyti ir išbandyti galite Steam žaidimų parduotuvėje. Kaina Early Access versijos apie 17 eurų. 
Apie žaidimą. Jis paremtas senųjų arena FPS karalių stiliumi ir kaip patys kūrėjai sako be jokių "nesamonių". Žaidime neišvysime jokios level'ių ar skill'ų sistemos, jokių perkų, jokių priedangų. Taip pat nebus suskirstymo į klases, tobulinamų ginklų, net ir ginklo pertaisymo ar iron sight nesitikėkite. Viskas, kaip senais gerais 1999 metais.
Šiuo metu žaidime yra tik vienas žemėlapis (8 žaidėjų dydžio): Futuristic Asian Slum Environment. Daugelis pagrindinių ginklų žaidime jau yra. Taip pat šiuo metu yra tik du žaidimo režimai: Bloodlust (Deathmatch) ir Squad Assault (Team Deathmatch).
Nusiminti dėl mažo kiekio žemėlapių ir režimų tikrai neverta. Nes kūrėjai prieš pat išleidimą išplatino savo beta versijos kūrimo ir tobulinimo planus. Žaidimo atnaujinimai ir tobulinimai bus kas keletą savaičių ir jų metu bus pridedami nauji režimai, nauji žemėlapiai, ginklai bei tobulinamas žaidimas ir taisomos jo klaidos.
Plačiau apie ateities planus: Spausti
Tai pat siūlome pasižiūrėti išleidimo progai sukurtą filmuką: 


Apžvalga

Pabandžius šią betą versiją įspūdžiai iš ties malonūs. Žaidimas atrodo gražiai, smagi pirmojo žemėlapio aplinka, ginklų modelių detalumas.
Optimizacija gera. Su medium nustatymais žaidimas sukasi stabiliai ir jokių strigimų ar trukčiojimų nesijaučia. O ir mano naudojamas PC tikrai ne pirmos jaunystės.
Garsai žaidime geri. Muzikos takelis tikrai priderintas tokiam stiliui. Tik gal šiek tiek pasigedau skambesnių frazių, kaip multikill ir kitų visiems tikrai gerai žinomų sakymo. Ateityje greičiausiai jas turėtų pridėti.
Judėjimas žaidime, bent jau mano poreikius tikrai atitinka. Veiksmas žaidime rutuliojimas tikrai ne per greitai, kaip pavyzdžiui Quake serijoje. Quake serijoje kartais viskas vykdavo taip greit, kad net nespėdavai susiprast kas, kur ir dėl ko įvyko. Čia palyginimui pagal greitį galime sakyti kažkas panašaus į Unreal Tournament.
Jeigu kalbant apie problemas. Tai didžiausia būtų ginklų balansas bei jų atsiradimo laikas tam tikrose vietovėse. Labiausiai naudojamas ir daugiausiai problemų sudarantis ginklas yra raketsvaidis (CERBERUS). Kūrėjams reiktų pakoreguoti raketų skriejimo greitį, nes jis per didelis arba sumažinti padaromą žalą. Labiausiai nuviliantis ginklas arba išvis šiuo metu nieko vertas tai pistoletas (RAVEN). Su juo žaidžiant jautiesi tarsi aplamai be ginklo būdamas. Kalbant apie ginklų atsiradimo laiką, tai žaidžiant kiekvienam už save (deathmatch) dažnai pasitaiko problema, kad tiesiog nėra ginklų, o reikia laukti kol jie atsiras. O tai tikrai bėda, nes kai turimas pistoletas toks bevertis tai tu tampi lengvu grobiu. Aišku tai tik pirmoji beta versija, taigi su laiku kūrėjai tikrai subalansuos visus ginklus ir beta versijai įsibėgėjant šių problemų turėtų būti žymiai mažiau.
Vienintelį didesnį vadinamąjį bug'ą po 3 val. žaidimo sutikau, kai tapau visam laiku nematomas. Įsijungus nematomumą juo būni tik keletą sekundžių, bet kovoms artėjant link galo, kai pasinaudojau nematomumo galimybe tai ji iki žaidimo galo buvo visą laiką. Keista klaida su kuria kiti žaidėjai gali pagalvoti, kad naudoji ir kokias draudžiamas žaidimo pagalbines programas. :)
Šis pirmasis žemėlapis padarytas visai neblogai. Gaila, kad per daug koridorių jame, kas tikrai palengvina ir taip per daug galingo CERBERUS ginklo naudojimą. Na po kelių savaičių sulauksime naujo žemėlapio ir bus galima palyginti ir ginklus, ir aplinkų kokybę.
Apibendrinant. Iš tiesų nusisekęs žaidimas, kurio laukiau ir tikrai nenuvylė. Labai smagu ateityje turėtų būti jame vakarais praleist valandėlę taškant kitus žaidėjus.
Pabaigai keletas mano darytų paveikslėlių:

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą