2014-09-28

Wasteland 2 apžvalga. 1 dalis. Arizona

Wasteland 2 yra dar gūdžiais 1988 m. išleistos pirmosios dalies tęsinys. Wasteland yra vadinamas, visiems turbūt gerai žinomo žaidimo, Fallout tėvu. Antrojoje dalyje ir toliau žaisite už reindžerių grupelę post-apokaliptiniame pasaulyje.


Šio žaidimo veiksmas vyksta pagal alternatyvią istoriją, kai 1998 m. įvyksta branduolinis karas. Dieną prieš apokalipsę grupelė Amerikos inžinierių pietvakarinėje dykumoje statė tiltus į nedidelių bendruomenių gyvenamąsias vietas ir naujai pastatytą federalinį mirties bausmių kalėjimą. Kaliniai leidę dienas už grotų buvo išleisti ir jiems buvo pasiūlyta prisijungti prie išgyvenusių apokalipsę žmonių. Po metų kartu jie sudarė grupę pavadintą "Dykumų reindžeriai", tradicinę kaip ir tų vietovių reindžerių, kad padėtų kitiems išgyvenusiems dykumoje bei apylinkėse.
Žaidimą pradedame prie buvusio reindžerio kapo. Sužinome, kad reindžerį kažkas nužudė ir gauname užduotį, bet kokiomis priemonės išsiaiškinti kodėl, kas ir kam jį nužudė. Šioje vietoje ir prasideda mūsų kelionė po branduolinio karo nuniokotą pasaulį.


Kelionę pradedame valdydami keturis veikėjus, bet jau net ir pačioje pradžioje į pagalbą galime pasikviesti ir daug labiau patyrusį, pirmosios žaidimo dalies veikėją. Labai patartina šį veikėją pasiimti į kelionę tiems, kas yra mažai patyręs, nes žaidimas iš tiesų yra tikrai ne iš lengvųjų.
Tęsiant mintį apie sunkumo lygius, pradėjau žaidimą seasoned (normal) sunkumo lygiu. Bet įveikus keletą lokacijų ir priėjus Prison prasidėjo vieni sunkumai: ginklai vis užstrigdavo, priešai puldavo tikrai ne mažomis grupėmis, o ir jų smogiamoji galia pasidarė iš ties labai galinga ir nemaloni. Taigi teko žaidimo sunkumą susimažinti iki rookie (easy) lygio. Bet tada priešai pradėjo kristi tarsi rudeniniai lapai nuo medžių ir daugumoje vietų, kur seasoned sunkume buvo tikrai sudėtinga tapo per daug paprasta. Ginklai jau taip neužsikirsdavo ir galima sakyti atitiko prie jų rašomas užsikirtimo tikimybes, nes tarkime automato užsikirtimo procentas yra 8 %, o ginklas užsikerta vos ne kiekvienoje atakoje. Priėjau išvadą arba vis dėl to su metais žaidimai pačiam pasidarė vis sudėtingesni arba tarp rookie ir seasoned sunkumo lygių yra tikrai per didelis skirtumas. Kalbama, kad naujausiame pataisyme pertvarkytas ir priešų ir ginklų užsikirtimo balansas. Arizonos dalį teko įveikti dar be šio pataisymo.


Žaidimo kovos sistema yra tikrai nebloga. Galima slėptis už įvairių priedangų, tas priedangas sunaikinti. Taip pat yra galimybė nusitaikyti į priešo galvą, kas suteiks didesnę padaromą žalą, bet mažesnį pataikymo procentą. Visa kovos sistema primena paskutinį XCOM serijos žaidimą, kas iš tiesų yra tikrai neblogai. Gal būt vienas minusiukas, kad tų kovų iš tiesų pasitaiko labai daug ir jos gali šiek tiek ir pabosti.


Grafiškai žaidimas atrodo nei gerai, nei blogai. Galime sakyti viduriukas. Pasistengus iš Unity variklio buvo galima išspausti ir geriau, bet galutinis rezultatas tikrai akių nebado. Gal būt galima buvo geriau padirbėti ties žaidimo optimizacija, nes keletoje Arizonos lokacijų jaučiasi, kad žaidimas veikia nesklandžiai. 
Garso takelis yra vienas geriausių žaidime. Parinktas tikrai puikiai ir manau daugeliui nusiskundimų dėl jo tikrai neturėtų kilti. Takelis yra sukurtas Mark Morgan's kompozitoriaus. Mark Morgan's yra tokių žaidimų, kaip Fallout 1 ir 2 dalies, Planescape: Torment garso takelių kūrėjas. Taigi, manau tai daug ką pasako apie šio žaidimo garso takelio kokybiškumą.


Arizona

Žaidimas tarsi padalintas į dvi dalis. Pirmoji dalis tai Arizona, kurioje ir pradedame savo kelionę žaidime. Antroji dalis yra Kalifornija. Taigi apžvelgsime Arizoną.
Arizonos žemėlapis yra suskirstytas į daug didesnių ir mažesnių lokacijų, kurias teks aplankyti vystantis istorijai. Vienas vietoves reiks aplankyti būtinai, kitas bus galima ir praleisti, o dar ir iš keletos vietovių teks pasirinkti vieną, o kita tiesiog bus praleista. Iš tikrųjų, neatskleidžiant žaidimo siužeto linijų, pasirinkimo esmė bus, kad ta vietovė, kuris bus nepasirinkta ištiks nelabai malonus likimas.
Iš esmės vietovių Arizonoje aplankysime tikrai nemažai. Pradedant Wasteland 1 dalies vietovėmis, kaip Rail Nomads, Highpool, AG Center bei baigiant naujomis: Damonta, Prison ir kt. Taip pat klajojant po žemėlapį bus tikimybė surasti ir mažesnes lokacijas, kuriose galėsime padėti ten esantiems žmonėms - Mine lokacija arba susidoroti su nedraugiškais robotais - Abandoned Railway.


Deja, bet tokių lokacijų kaip Needles, Quartz ar Vegas šioje dalyje nėra. Vis dėl to, kas nori sužinoti kodėl, siūlome pasiskaityti oficialų žaidimo manual'ą.


Kalbant apie Arizonos ilgumą pateiksiu keletą skaičiukų kiek užtruko pereiti šią dalį žaidžiant betoje ir kiek pereidinėjant antrą kartą t.y. oficialiai išleistame žaidime. Pirmą kartą pereidinėjant užtrukau virš 25 val. Antrą kartą jau daugmaž žinodamas kur kas randasi ir kaip ką daryti galvojau, kad užteks ir mažiau nei 20 val. Deja, bet žaidimas sutrumpėjo tik keletą valandų, o užtrukau virš 22 val. Taigi vidurkis Arizonos žemėlapio būtų apie 23 val. Manau tikrai neblogai atsižvelgiant, kad čia tik maždaug įveikta pusė žaidimo ir laukia dar Kalfornija.
Žaidėjas gali tikėtis, kad kiekvienoje lokacijoje teks praleisti maždaug apie 2-3 val. Čia tuo atveju jei viską ištyrinėsime ir atliksime visas užduotis. O tą tikrai rekomenduočiau, nes dauguma lokacijų turi unikalias savas istorijas, kurios tikrai įdomiai pateiktos.

Kitoje apžvalgos dalyje apžvelgsime Kalifornijos dalį.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą