Visai nesenai įterpti į vaizdo įrašus NSO buvo tikrai sudėtinga, bet su šiuolaikinėmis technologijomis tai galime atlikti netgi aukštoje rezoliucijoje. Tarkim, taip:
Pagrindiniai etapai:
- Stebėjimo kamera užduotose taškuose vaizdo įraše;
- 3D modelio sukūrimas ir apšvietimo imitacija;
- Atvaizdavimas (rendering);
- Komponavinas (atvaizdo išdėstymas), spalvų korekcija.
Visa tai galima atlikti su nemokama ir atviro kodo programa.
Proceso demonstravimas trumpe vaizdo įraše:
Plačiau kiekviename etape...
1. Camera tracking
Camera tracking - kameros judėjimo rekonstrukcija trimatėje erdvėje. Tai daroma su sekimo žymekliais parinktais rankiniu būdu mažame kadre. Idealiai tai turi būti aštrios kontrastingos sritys, bet Blender gerai susidoroja su dauguma neryškiais ir nelabai kontrastingais žymekliais. Dažnai galima sėkmingai sutvarkyti net spontaniškai užfiksuotą vaizdą
Norėdami teisingai atkurti scenas taip pat būtina užduoti bent apytikslį židinio nuotolį, naudotą fotografuojant. Deja, bet vaizdo įrašas nepalaiko tokios informacijos, todėl palyginta nuotrauka su nuotraukomis, kurios buvo darytos maždaug tuo pačiu laiku. Pavyko maždaug 37,3 mm ir 35 mm ekvivalente.
2. 3D modelio sukūrimas ir apšvietimo imitacija
NSO atveju nebūtinas išskirtinio modelio kūrimas, jei jūs jo nefilmuojate kaip pagrindinį planą.
Modelis turi būti tinkamoje vietoje, sutelkiant dėmesį į etiketes likusias po rendering'o.
Su giedro dangaus apšvietimu tai paprasta - pasirenkam procedūrinę struktūrą "Sky" ir lempas "Sun" norėdami gauti norimą rezultatą. Papildoma pasiekti idealų ryškumą ir spalvas. Dauguma galime ištaisyti post-processing metu.
3. Atvaizdavimas (rendering)
Vieno kadro atvaizdavimas su GeForce GTX 770 vaizdo plokšte trunka maždaug 14-15 sekundžių. Tai labai greitai, palyginus kokį darbą reikėjo atlikti. Vienintelis objektas atviroje erdvėje, kuris užima minimalią erdvę kadre - tai palankiausias atvejis, kurį galime sugalvoti.
Atvaizduotų objektų išsaugojimui naudotas OpenEXR formatas, kuris išsaugo reikalingą informaciją apie spalvas ir puikiai tinka tolimesniam apdorojimui.
4. Komponavimas, spalvų korekcija
Komponavimas - tai atvaizdo komponavimas iš sudedamųjų dalių ir papildomas apdorojimas. Neužtenka tik pridėti objektą prie kameros padaryto vaizdo - jis smarkiai skirsis.
Pradžioje reikia suderinti ryškumą ir detales, nes net gi toje pačioje rezoliucijoje kamera filmuoja savaip. Atvaizdą reikia padaryt susiliejusį ir vėliau dirbtinai kelti ryškumą pasitelkiant filtru. Taip pat nepamaišys chromatinės aberacijos ir vizualinio triukšmo panašumas (kuo geresnė kamera, tuo silpnesni šie efektai, bet jie visada būna). Ir galiausiai reikalinga oro perspektyvos imitacija (šiuo atveju - paprastas reikalingos spalvos įmaišymas).
Pabaigoje šiek tiek koreguojame spalvų balansą, tik tiek, kad gautasis vaizdo įrašas vis dar atrodytų tarsi neapdorotas materialas tiesiai iš kameros.
Žinoma, šiuo būdu galime gauti ne tik vaizdo įrašus su NSO, bet ir įterpus kitus objektus, kitokių įdomių įrašų.
Pasiremta: habrahabr.ru
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą