Kovo 26 dieną įvykus didžiulei katastrofai, kai pilotas, manoma sąmoningai, pražudė šimtus keleivių sudaužęs Germanwings kompanijos 9525 skrydžio lėktuvą Prancūzijos alpėse. Deja, bet ši katastrofa nėra vienintelė istorijoje, kuri buvo sukelta dėl pilotų kaltės. Taigi prisiminkime šiek tiek istorijos t.y. lėktuvų katastrofas, kurios įvyko dėl pilotų kaltės.
27 keleivių ir šešių komandos narių gyvybės prarastos, kai lėktuvas sudužo Bwabwata parke, šiaurės rytų Namibijoje.
Lėktuvas pradėjo prarasti aukštį apie 11000 metrų riboje ir staiga pradėjo leistis žemyn, pasakojo Namibijos Civilinės Aviacijos Departamentas įvykus nelaimei.
Skrydis vyko iš Maputo Mozambike į Angolą.
Katastrofa įvyko, kai antrasis pilotas paliko pilotų kabiną, kad nueitų į tualetą. Kapitonas rankiniu būdu pakeitė lėktuvo nustatymus, kad pradėtų greitą nusileidimą.
Pilotų kabinos garso įrašymo įrenginys įrašė garsus, kai kažkas daužo į kabinos duris. Deja, bet kapitono veiksmų priežastys išlieka nežinomos.
EgyptAir 990 skrydis (1999 metų spalio 31 diena)
Kai minėta anksčiau, taip pat ir ši katastrofa įvyko kai kapitonas paliko pilotų kabiną, kad nueitų į tualetą. Nacionalinės Transporto Saugumo Organizacijos tyrimas parodė, kad kai pilotas paliko kabiną buvo išgirsta, kai antrasis pilotas kartojo žodžius "Aš remiuosi į Dievą" ir keičia greičio svirtis, kad pradėtų greitą nusileidimą.
Visi 202 keleiviai ir 15 įgulos narių žuvo lėktuvui sudužus vandenyne.
Išvada, kad antrasis pilotas kaltas dėl katastrofos, bet neapibrėžiama, kodėl jis tai padarė.
Air Botswana (1999 metų spalio 11 diena)
Remiantis ASN duomenimis, Air Bostwana pilotas, kuris buvo įtariamas turintis medicininių problemų įlipo į lėktuvą ir pakilo. Kai jau buvo ore, jis atliko keletą dalykų įskaitant ir pokalbį su šalies prezidentu. Buvo bandoma su juo derėtis, bet pilotas pareiškė, kad jis trenksis į kitus lėktuvus, kurie stovėjo oro uoste. Taip jis ir padarė. Pilotas buvo vienintelė auka šiame incidente.
SilkAir 185 skrydis (1997 metų gruodžio 19 diena)
SilkAir 185 skrido iš Jakartos į Singapūrą, kai staiga padarė staigų aukščio kritimą nuo reikiamo 10850 metrų ir sudužo, pražudęs visus 104 keleivius.
Pirminiai faktai rodė, kad pilotas atliko savižudybę, bet Indonezijos vyriausybė paskutiniame pranešime sako, kad incidento priežastis kita.
NTSB pareiškė savo priežastis, kad incidento priežastis yra piloto veiksmai. "Nebuvo rasta lėktuve susijusių mechaninių gedimų ar kitų priežasčių, kurie galėjo prisidėti prie avarijos. Lėktuvo avarija susijusi su rankiniu nosies nuleidimu."
Royal Air Maroc 630 skrydis (1994 metų rugpjūčio 21 diena)
Skraidindamas 40 keleivių ir keturis įgulos narius, Royal Air Maroc 630 skrido iš Agadir į Casablanca. Praėjus apie 10 minučių po pakilimo lėktuvas prarado kontrolę ir sudužo Atlas kalnuose.
Pilotas sakė, kad turėto išjungti autopilotą ir tyčia nukreipti lėktuvą į kalną. Maroko pilotų sąjunga neigė, kad pilotas galėjo tai padaryti sąmoningai.
Pirminiai faktai rodė, kad pilotas atliko savižudybę, bet Indonezijos vyriausybė paskutiniame pranešime sako, kad incidento priežastis kita.
NTSB pareiškė savo priežastis, kad incidento priežastis yra piloto veiksmai. "Nebuvo rasta lėktuve susijusių mechaninių gedimų ar kitų priežasčių, kurie galėjo prisidėti prie avarijos. Lėktuvo avarija susijusi su rankiniu nosies nuleidimu."
Royal Air Maroc 630 skrydis (1994 metų rugpjūčio 21 diena)
Pilotas sakė, kad turėto išjungti autopilotą ir tyčia nukreipti lėktuvą į kalną. Maroko pilotų sąjunga neigė, kad pilotas galėjo tai padaryti sąmoningai.
Pasiremta: cnn.com
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą