2014-11-12

Įspūdingai atrodanti ir beveik reali animacija

Skaitmeninė ateitis, virtuali realybė, objektų animacija tokios kokybės, kad galima ir realybėje susipainioti. Praeityje tai atrodė neįtikinama. Būnant namuose žaisdavome nesudėtingus kompiuterinius žaidimus su visai neįspūdinga kompiuterine grafika, kaip Mario, Doom, Dune ir kt. Taip taip, buvo tokie žaidimai gūdžiais 90-aisiais metais, kuriose objektai buvo tokios kokybės, kad paprasta žmogaus akimi galėjome nesunkiai išžiūrėti daugumą pikselių:



Bet su kiekviena diena progresuojama, o kompiuterinė grafika taip pat.
Paskutinis animuotas objektas vadinamas Ed'u. Ir skirtumas tarp to ką prisimename ir to, ką turime šiuo metu galima sakyti - "ant jo veido".



Šių kūno dalių, pavaizduotų vaizdo įraše, kūrėjas australų dizaineris Chris Jones. Iš esmės jokių naujų technologijų nebuvo išrasta. Kūrėjas tiesiog pasinaudojo tradicine CGI technologija, kuri naudojama kuriant 3D kompiuterinei grafikai kino filmų specialiesiems efektams, kompiuteriniams žaidimams.
Chris pradėjo kurti Ed'ą beveik prieš 10 metų. Kuriant skulptūrą, modeliuojant objektą kūrėjas naudojo progrmas: Sculptris, Lightwave ir Blender.



Rankos testas:



Paskutiniame etape buvo kuriamos raukšlės ir akys:
  


Po pertraukėlės ir kūrybinių ieškojimų Chris vėl pradėjo dirbti ties šiuo projektu ir padarė tam tikrą pažangą. Jis animaciją papildė trimis judesiais, kuriuos pats ir parašė 2004 metais.
 


Taip pat patobulino akies obuolį naujomis tekstūromis ir spalvomis.



Po darbo su akies obuoliu Chris pristatė dar vieną kūno dalį.



Dabar, kai visos galvos dalys buvo surinktos į vietą teliko tik pridėti spalvą.



Va taip ir vystėsi galvos kūrimo procesas.
Tokiais tempais tobulėjant animacijai greitu metu galima bus pakeisti realų aktorių idealiai sugeneruotu nauju. Tik animuotu, bet idealiai panašiu, tiesiog kaip iš akies trauktu.

Pasiremta: habrahabr.ru

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą