2014-07-14

Shadowrun Returns. Istorija apie 2 nesėkmingus kartus.

Pradžioje apie patį žaidimą. Tai turn based rpg stiliaus žaidimas sukurtas "Harebrained Schemes" kompanijos. Žaidimas buvo sėkmingai paremtas projekte Kickstarter ir išleistas 2013 metais.


Trumpai apie žaidimą istoriją:

Žaidimo pradžioje sulaukiame skambučio iš seno partnerio Sam'o. Sužinome, kad Sam'as yra nužudytas ir mums tenka užduotis išsiaiškinti kas, kodėl jį nužudė. Be jokių pinigų ir be kitų užduočių atvykstame į Seattle'ą tirti paslaptingos partnerio mirties.
Žaidime galime rinktis tarp 6 klasių: Mage, Street Samurai, Decker, Shaman, Rigger ir Physical Adept.


Taigi, pristatėme žaidimą, o dabar galima kibti prie antrosios temos dalies. Taigi šios apžvalgos pagrindinis tikslas yra aptarti, kodėl vis dėl to nepavyko šio žaidimo įveikti. Pradžioje žaidimą teko bandyti tuo momentu kai jį tik išleido. Pradžioje, kuriant veikėją ir pati istorijos pradžia pasirodė labai gera, bet bandant tęsti istoriją vis toliau iškilo visokių problemų. Turbūt pagrindinė problema, tai tiesiog tragiška žaidimo išsaugojimo sistema. Ir kaip kūrėjams galėjo kilti į galvą padaryti automatinę išsaugojimo sistemą ėjimais pagrįstame rpg žaidime. O ir tie automatiniai išsaugojimai būdavo tokiose vietose, kuriose mažiausiai to reikėdavo. Kita problema šiame žaidime yra dialogai. Pradžioje juos skaityti buvo visai įdomu, buvo bandoma gilintis į istoriją, bet įpusėjus žaidimui tie dialogai pasirodė tarsi beprasmis tekstas, kuris visiškai neįtakoja pačio žaidimo. Taip taip, kad ir kokį pasirinkimą dialoge pasirinksi, tai visiškai neįtakos pačios istorijos eigos.


Taigi kalbant apie pirmąjį bandymą įveikti žaidimą, jis baigėsi beveik žaidimo pabaigoje, kai automatinio išsaugojimo sistema pasirodė visu savo gražumu ir deja kantrybės visos taurės jau buvo perpildytos. O tolimesnį likimą turbūt jau įsivaizduojate, žaidimo buvo tiesiog atsikratyta t.y. ramia širdimi ištrintas.
Kalbant apie žaidimo pliusus, tai pirmiausiai labai patiko šio žaidimo grafinė pusė. Labai gražiai padarytas pasaulis, gražiai sukurti veikėjai, o ir pats žaidimas nėra reiklus kompiuterio sistemai. Taip pat visai padori ir kovos sistema, kurioje gerai įgyvendinta priedangų sistema.


Pabaigai apie antrąjį bandymą įveikti žaidimą. Taigi po ilgo laiko nuo žaidimo išleidimo, kai jau kūrėjai susiprotėjo ir žaidime įgyvendino normalią išsaugojimo sistemą t.y. išsisaugai kada tik nori, žaidimą buvo pasiryžta bandyti pereiti antrą kartą. Šį kartą žaidimas jau žaidėsi daug paprasčiau, dauguma vietų žinoma, dauguma dialogų net nebuvo skaitoma, išsisaugot galima buvo kada tik nori, bet deja buvo prieita kertinė žaidimo vieta, paskutinis istorijos užbaigimo etapas. Viskas klostėsi visai neblogai, bet žaidimas vėl parodė blogąją savo pusę. Šį kartą išlindo žaidimo bug'as, kuris po kovos tiesiog neleido pereiti į kitą kambarį, kad ir ką teko daryti, tiesiog nepavyko prasibrauti kur reikia. Taigi ir antrasis, ir greičiausiai paskutinis, bandymas įveikti šį žaidimą buvo nesėkmingas. Šiuo atveju galima konstatuoti faktą, kad greičiausiai tiesiog nelemta yra jį užbaigti. Tikiuos jums su šiuo žaidimu sekėsi geriau :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą